2013

Det var ju ett bra tag sen jag var inne och skrev något på bloggen. Men det ska det bli ändring på det hade jag tänkt. Ni kommer få läsa om allt möjligt i min vardag hästen, mitt projekt, och mitt vanliga svensson liv. Här är lite mål jag har under året.

MINA MÅL UNDER 2013:

Mina mål med min häst Jarpen:
-Köpa ny sadel
-Han ska ut och tävla några dressysprogram (med vem kanske ni får veta vid ett senare tillfälle)
-Vi ska ut och tävla upp till 1,10
-Förhoppningsvis ska han debutera 1,20 (1,30)

Mitt projekt:
-Köpa en "jobb datorr"
-Ut och börja interjuva
-Får tillräckligt mycket underlag för att söka stipendium
-Åka på fackliga kurser
-Ett stockholmsbestök med en vilktig man

Mina personliga mål:
-Börja spara mer
-Bli mer hälsosam
-Motionera mer
-Åka utomlands

Har lite mål att sträva efter.Bara kämpa på så kommer det bli ett toppen år.
Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0