Helgen är redan över

Då var redan denna helg över, det gick lite för fort men kanske inte så konstigt när jag har jobbat både lördag och söndag.
Har varit häst ledig både lördag och söndag så himla SKÖNT!! minns inte när jag var det sist! Tess red i lördags på en lite trött häst och det kan man förstå efter att gått hårt i 4 dagar i rad. Så i dag fick han sin väl förtjänta vila. tror min lilla häst är nöjd idag.
 
I fredag var jag på ett lunch möte och planerade in kurser under året. Kul att jag har det inplanerat nu men det var lättere sagt än gjort kan jag säg. Självklart alla kurser jag ville gå krockade ju nästan hela tiden men vi löste det till slut. Det är så himla kul att kunda få möjligheten att bli mer påläst om samhället och hur facket jobbar.

Alla frågor är välkomna :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0